Stage in Wenen - Reisverslagen van Simone Muller - WaarBenJij.nu Stage in Wenen - Reisverslagen van Simone Muller - WaarBenJij.nu

Stage in Wenen

Mijn plan? Mezelf verbreden, verdiepen, beter maken en gewoon heel veel leren!
Locatie? Een prachtige school in Wenen voor kinderen met een verstandelijke beperking.
Ik hoop dat ik bijzondere mensen tegen ga komen en dat ik mezelf enorm kan ontwikkelen!

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

Druk druk druk

06 Maart 2014

De tijd vliegt

13 Februari 2014

Herinneringen

16 Januari 2014

Een Ritme

09 Januari 2014

Update!!!
Simone

Ja... mijn eerste echte grote reis! Op naar Wenen voor een stage! Hier wil ik een keer in de week of vaker als er iets bijzonders gebeurd even vertellen hoe het met me gaat ;-)

Actief sinds 16 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4285

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2013 - 11 April 2014

Stage in Wenen

Landen bezocht: